top of page

תקן חדש בפסגות - 'מפקדות מחזור'

עודכן: 30 באוג׳ 2023


הדר אורן וטל אלון מונו יחד לתפקיד החדש במנהלת פסגות - מפקדות מחזור. במסגרת התפקיד השתיים אחראיות לתהליך הליווי והחניכה של כשישים ושישה מחניכי התכנית במחזורים כג-כד במסלול הנדסת חשמל פיזיקה בטכניון ובת״א. השתיים מפתחות הכשרות לחניכים במגוון תחומים, מובילות את קשרי העבודה מול מוסדות הלימוד, מלוות את החניכים הן בפן המקצועי והן בפן הערכי-חברתי ומדייקות את צרכיהם.

תפקיד חדש זה מעניק למנהלת הזדמנות לחוות את ״השטח״ ומקדם בעשרות מונים את ההיבט הערכי והמנהיגותי בהכשרה של פסגות. קפיצת המדרגה המשמעותית באה לידי ביטוי בכך שהחניכים כבר לא פוגשים את ״פסגות״ במופעים חד פעמיים אלא כחלק רציף מההכשרה שלהם. בפרק הזמן הקצר שטל והדר בתפקיד הן הספיקו ליזום כנס פסגות חשמל-פיזיקה, לתכנן וליישם אירועים נקודתיים בהיבטים לימודיים-ערכיים והכי חשוב ליצור קשר הדוק, אכפתי ודואג עם החניכים. ‎וכמובן שאף הספיקו לעשות שיתוף פעולה עם העמותה וקהילת הבוגרים, שהותיר בחניכים רושם רב, התרגשות ומוטיבציה להגיע לקו הסיום ולקחת חלק. ‎

"מצפות בהמשך לשיתופי פעולה נוספים רבים שימשיכו לעורר השראה בחניכים, ולהיות בקשר הדוק עם קהילת הבוגרים".


הדר וטל ביקשו לנצל את הפלטפורמה ולקרוא לכם ולכן - בוגרי ובוגרות התכנית להשתתף במרתוני למידה ולמשרתים ממליצות בחום להגיש מועמדות לתפקיד בשנה הבאה. ״אנחנו עוברות חוויות ואתגרים מטורפים. כולם בעלי השפעה אדירה על החניכים כיחידים וכקבוצה. מתרגשות מהיכולת לעצב ולהשפיע על ההכשרה בתוכנית, לחזק את תחושת השייכות, ובעיקר ולפגוש אנשים מדהימים לאורך הדרך״.


מזמינים אתכם/ן ליצור קשר להתעניינות והגשת מועמדות לתפקיד במייל: psagot.pikod@gmail.com


תמונות מכנס פסגות חשמל-פיזיקה בשיתוף פעולה עם העמותה וקהילת הבוגרים:








178 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page