top of page

Razor Labs

עודכן: 25 במרץ 2021

שותפתנו לדרך Razor Labs היא חברת בינה מלאכותית בעלת סניפים בישראל ובאוסטרליה, המשתמשת ב-Deep Learning כדי לממש את מהפכת ה-Industry 4.0. זאת על ידי הפחתת פליטת המזהמים העולמית ועלויות הייצור, ובכך להעלות את רמת החיים של כולנו. הבינה המלאכותית מבצעת אופטימיזציה והופכת מכונות תעשייתיות עצומות לחכמות ואוטונומיות. לקוחות החברה מייצרים מיליוני טון של פלדה, בירה, ומה לא, כך שייעול של אפילו 10% בלבד הוא דרמטי מאוד.

כל מכונה כוללת עשרות אלפי סנסורים ומידע היסטורי של שנים רבות. החברה פיתחה טכנולוגיות ייחודיות המאפשרות לה למקסם את הערך של המידע שהצטבר ולבצע התאמות אוטומטיות לכל מכונה ומכונה. כך למשל, החברה פיתחה טכנולוגיית AutoML מוגנת בפטנטים, אשר בהינתן דאטא של מכונה חדשה בונה אוטומטית את ארכיטקטורת רשת הנוירונים האופטימלית, כדי לקבל את הדיוק המקסימלי במשימתה. באופן הזה, נבנה אוטומטית מודל מותאם אישית לכל מכונה, ולצד זה יכולת ה-Scale Up של Razor Labs נשמרת.

נוסף לכך, החברה פיתחה טכנולוגיית Continuous Learning המאפשרת לרשת הנוירונים להמשיך וללמוד באופן אוטומטי בהינתן מידע חדש שמתקבל בכל עת, ולהתאים את עצמה לסביבה המשתנה ולחלקים במכונה אשר מוחלפים מעת לעת. וכן אלגוריתמיקת Explainability ייחודית שמאפשרת למשתמש להבין איזה Patterns בדאטא בדיוק הובילו את רשת הנוירונים לבצע את הפרדיקציה או לתת את ההמלצה שניתנה. ה-Explainability מאפשר לבנות אמון משמעותי עם המשתמשים, אשר קריטי כדי להכניס טכנולוגיה מתקדמת שכזו לשוק מסורתי בו מפעיל מכונה יכול להימצא בתפקידו עשרות שנים.

החברה הונפקה בבורסה לפי שווי של כ- 150M$ ועובדת עם הלקוחות הגדולים בעולם בשוק המחצבים, התשתיות, הכימיקלים והמזון. צוות החברה צעיר ומשפחתי; הוא מורכב מיוצאי 8200, 81, תלפיות ופסגות. אנו מחפשים לצרף למשפחתנו ראשי צוותים ומהנדסים בכירים בתחומי ה-Software, ה-Big Data והאלגוריתמיקה (לא חובה ידע ב-Deep Learning). אנו יושבים במגדל WE TLV במרכז תל אביב, צמוד לרכבת ארלוזורוב.

אתם יכולים לקרוא קצת עלינו בthe marker, ותשקלו להצטרף לחגיגה.

נשמח גם שתיצרו איתנו קשר. מיכאל, הדס , ואריאל ישמחו לדבר איתכם.




268 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Jeeng

bottom of page