top of page
  • תמונת הסופר/תlior samuel

תום ייטב יציל לכם את הבית

עודכן: 8 בספט׳ 2021


תום ייטב, מחזור י"א, פסגות תוכנה, טכניון

למי מכם שלא מכיר, תום ייטב הוא בוגר מחזור י"א של התוכנית - הוא מהנדס תוכנה קשוח, אמן לחימה, ואח על מלא. אחרי שסיים לשמור על הבית כמפתח גילוי להתרעה במסגרת שירותו ביחידת אופק של חה"א, החליט תום להיכנס אלינו הביתה כבר בשלב הבנייה, במטרה לחסוך לנו את התקלות היום-יומיות שכולנו חווים בבית.

אז אני לא יודע מה איתכם, אבל אחרי שתיקנתי תקרה דולפת 3 פעמים באותה הדירה, הייתי פשוט חייב לשמוע על Castory, הסטראטאפ החדש שלו.



אז תום, איך הגעת לרעיון הזה? ומה אתה מנסה להגשים כאן בעצם?

אז כמו שציינת, להרבה מאיתנו היו חוויות שליליות בהקשר של רכישת דירה, אבל התמונה שאנחנו רואים כדיירים פוטנציאלים, היא רק קצה הקרחון של בעיה רחבה יותר!

בקרה על פרויקט מגורים גדול היא אירוע מורכב ביותר.כבן למשפחת קבלנים ויזמים בתחום, תמיד סיקרן אותי לדעת האם הטכנולוגיה יכולה לסייע בשיפור היעילות, גם בתחום שמרני כמו ענף הבניה. Castory מסייעת לקבלן לשלוט טוב יותר על התהליך, ולהתריע על פערים לאורך הבניה. אנחנו עושים זאת על ידי השמת מצלמת 360 על הקסדה של חלק מהעובדים בפרויקט, שמתעדת על ידי וידאו את האתר. בסיום הסיור של מנהל העבודה, הנתונים עולים לשרתים שלנו, לפענוח אל מול התכניות האדריכליות. באופן זה, אנחנו מייצרים תיעוד מקיף של הנכס, ומתריעים על חריגות בביצוע לעומת התכנון.


שמע, אני בדיוק מתכנן רכישת בית מקבלן... יש דרך להכניס את המוצר שלך לתמונה כדי שאוכל לישון בשקט?

בהחלט, המטרה שלנו היא ש Castory תעניק לקבלנים שמשתמשים במערכת יתרון משמעותי, שבא לידי ביטוי באיכות הסופית וביכולת עמידה בזמני הביצוע. בכך אנחנו מקווים לייצר מצב שזה מהווה Selling point משמעותי בשיקול לרכישת דירה מצד דיירים. עד שנגיע לשם, המטרה שלנו היא לשתף פעולה עם מספר רב של קבלנים ויזמים, על ידי מכירה ישירה, ועל ידי הפצה שיתופית מתוך האפליקציה שלנו.


מה מצב הסטארט-אפ שלכם עכשיו? אתם מחפשים עובדים?

אנחנו אחרי גיוס כספים מקדים, עובדים עם הלקוחות הראשונים שלנו בארץ ובעולם, ובתהליך של גיוס נוסף, משמעותי יותר. אנחנו מחפשים בנרות אנשי מחקר ופיתוח מעולים, ובוגרי תכנית פסגות זו אחת האוכלוסיות המועדפות עלינו - אז אם אתם בעניין, שימו קסדה ושלחו לנו קורות חיים.


מה לקחת מהשירות והלימודים שאתה ממליץ לשאר הקוראים שלנו לא לפספס?

אני מאמין גדול בקלישאה של יציאה מאזור הנוחות. התפקידים שלקחתי על עצמי בהם חוסר הוודאות שלי לגבי יכולתי להצליח היה גבוה, הם אלו שאיתגרו ופיתחו אותי. אני חושב שבמסגרת השירות, יש לנו מקום גדול ליוזמות אישיות. אני זכיתי ליזום ולהוביל פרויקט של שיתוף פעולה עם חברת RedisLabs, שבמסגרתו הייתה לי ההזדמנות גם להרצות בכנס בינלאומי של החברה.

בנוסף, אני ממליץ לנסות להיות פעילים במסגרות נוספות מעבר לתפקיד ביחידות, כמו קהילות מפתחים, ארגוני בוגרים וחדשנות- זה יכול לפתוח הזדמנויות שלא חשבתם שיגיעו.


אז אם אתם רוצים לשמוע על חיי הסטארטאפ, להשקיע בהמצאה הטובה ביותר מאז מערבל הבטון, להזמין מרצה בחסד, או סתם לשבת לקפה, אל תהססו ליצור קשר עם תום ב -


אתם מוזמנים גם לפרגן בתגובות לכתבה עליו בgeektime, או אולי במעריב!


1,101 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page